Otvírací doba je podle domluvy po telefonu. Jsme showroom kde si můžete věci koupit. Volejte a domluvíme. Jsme tu velmi často.

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shopy

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti
WATER SPORT LIVE s.r.o., se sídlem Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5,
IČO 03691748, DIČ CZ03691748,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 30549,
e-mail: info@wakeshop.cz, telefonní číslo: +420 778 500 800,
adresa provozovny: Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5,
(„My” nebo „Prodávající”)

upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.wakeshop.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde:
👉 https://www.wakeshop.cz/nase-novinky/gdpr/

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

NĚKTERÉ DEFINICE

  • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
  • Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
  • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
  • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
  • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
  • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
  • Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
  • Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
  • Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

 

OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

  • Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
  • Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce, budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
  • Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

UZAVŘENÍ SMLOUVY

  • Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
  • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

Pro uzavření Smlouvy je třeba:

  1. Vytvořit Objednávku v E-shopu, která musí obsahovat:
    • informace o nakupovaném Zboží (označením „Přidat do košíku“),
    • informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby a doručení,
    • Vaše identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail).
  1. V průběhu tvorby Objednávky můžete údaje měnit až do jejího dokončení. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Předtím musíte potvrdit souhlas s těmito Podmínkami.
  2. Po dokončení Objednávky Vám zašleme potvrzení na e-mail uvedený v objednávce. Toto potvrzení obsahuje:
    • shrnutí Objednávky,
    • obchodní podmínky ve formátu přílohy.
  1. Okamžikem potvrzení Objednávky dochází k uzavření Smlouvy.

 

Výjimky a speciální případy:

  • Pokud zboží není dostupné nebo objednáte více kusů, než je možné dodat, kontaktujeme Vás s upravenou nabídkou. Smlouva se uzavírá až po Vašem schválení upravené nabídky.
  • V případě zjevně chybné ceny (např. chybějící nebo přebývající číslice) nejsme povinni dodat zboží ani po potvrzení objednávky. Nabídneme Vám opravenou cenu a smlouva vznikne až po Vašem souhlasu.

Závazek k úhradě:

  • Uzavřením Smlouvy Vám vzniká závazek zaplatit Celkovou cenu.

Objednávky přes Uživatelský účet:

  • Pokud máte účet, můžete objednávku podat přes něj. Stále platí povinnost zkontrolovat předvyplněné údaje. Výhodou je, že údaje nemusíte opakovaně zadávat.

Slevy:

  • Pokud chcete uplatnit slevu, je třeba zadat slevový kód do příslušného pole při tvorbě Objednávky. Po správném zadání bude sleva automaticky odečtena.

UŽIVATELSKÝ ÚČET

  • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
  • Při registraci Uživatelského účtu jste povinni uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě jejich změny je bezodkladně aktualizovat.
  • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Je Vaší povinností uchovávat tyto údaje v tajnosti a neposkytovat je třetím osobám. Za zneužití účtu z Vaší strany neneseme odpovědnost.
  • Uživatelský účet je nepřenosný, tj. není možné jej sdílet nebo převádět na jinou osobu.
  • Vyhrazujeme si právo Váš Uživatelský účet zrušit, pokud:
    • jej nevyužíváte déle než 3 roky, nebo
    • dojde k porušení Vašich povinností dle Smlouvy nebo těchto Podmínek.
  • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě – může být dočasně nedostupný zejména z důvodu údržby softwarového nebo hardwarového vybavení.

CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

  • Cena je vždy uvedena na stránkách E-shopu, v návrhu Objednávky a následně ve Smlouvě. V případě rozdílu mezi Cenou uvedenou u Zboží na E-shopu a Cenou v návrhu Objednávky platí Cena uvedená v návrhu Objednávky.
  • Cena za dopravu je rovněž uvedena v návrhu Objednávky, případně jsou zde podmínky pro dopravu zdarma.
  • Celková cena je uvedena včetně DPH a veškerých zákonných poplatků.

Možnosti úhrady Celkové ceny:

  1. Bankovním převodem
    • Informace k platbě obdržíte v potvrzení Objednávky.
    • Celková cena je splatná do 5 dnů od potvrzení objednávky.
  1. Online platební kartou
    • Platba probíhá přes platební bránu GoPay.
    • Řídí se podmínkami dostupnými na: www.gopay.com
    • Celková cena je splatná okamžitě po provedení transakce.
  1. Dobírkou
    • Platba při doručení Zboží.
    • Celková cena je splatná při převzetí.
  1. Hotově při osobním odběru
    • Možné v provozovně na adrese: Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5.
    • Celková cena je splatná při převzetí Zboží.
  • Po zaplacení Vám vystavíme elektronickou fakturu, která bude:
    • zaslána na Váš e-mail,
    • přiložena fyzicky k zásilce (pokud je to možné),
    • dostupná ve Vašem Uživatelském účtu (pokud jej máte).

Výhrada vlastnického práva:

  • Zboží zůstává naším majetkem až do úplného zaplacení Celkové ceny.
  • Při platbě převodem je Celková cena uhrazena okamžikem připsání na náš účet.
  • U ostatních způsobů platby je uhrazena v okamžiku realizace platby.

DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

  • Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 10 pracovních dnů způsobem dle Vaší volby, přičemž si můžete vybrat z následujících možností:
    1. Osobní odběr na naší provozovně:
      Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5
    2. Výdejní místa – např. Zásilkovna, Uloženka
    3. Doručení dopravní službou – např. Česká pošta, PPL CZ, DHL, Zásilkovna
  • Zboží doručujeme pouze v rámci České republiky.
  • Doba doručení závisí na:
    1. dostupnosti zboží,
    2. zvoleném způsobu doručení,
    3. způsobu platby.
  • Přesný termín bude uveden v potvrzení objednávky.
  • V případě osobního odběru Vás o možnosti vyzvednutí budeme informovat e-mailem.

Přebírání zásilky:

  • Při převzetí Zboží od dopravce je Vaší povinností:
    • zkontrolovat neporušenost obalu,
    • v případě poškození obalu nebo podezření na zásah do zásilky tuto skutečnost ihned oznámit dopravci a Nám,
    • v případě vážného poškození zásilku nepřebírat.

 

Nepřevzetí zásilky:

  • Pokud zboží nepřevezmete, nejde o automatické odstoupení od smlouvy.
  • V takovém případě máme právo od smlouvy odstoupit z důvodu jejího podstatného porušení a účtovat:
    • náklady za uskladnění – 100 Kč / den,
    • případně další náklady vzniklé s vrácením nebo opětovným odesláním zásilky.

 

Opakované doručení:

  • Pokud bude nutné zboží doručovat opakovaně (nebo jinak než dohodnutým způsobem), hradíte náklady s tím spojené.
  • Informace k úhradě Vám zašleme e-mailem. Splatnost: 14 dnů od doručení e-mailu.

 

Přechod nebezpečí škody:

  • Přechází na Vás okamžikem převzetí Zboží.
  • Pokud zásilku nepřevezmete, ale měli jste tu možnost, přechází riziko škody i tak na Vás.

 

Výpadky dodání:

Budeme Vás informovat v případech, kdy:

  • dojde k výpadku výroby zboží – oznámíme novou dostupnost,
  • dojde k prodlení u dodavatele – sdělíme nový očekávaný termín.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží je zboží:

  • v souladu s ujednaným popisem, množstvím, jakostí, funkčností a dalšími vlastnostmi;
  • vhodné pro běžné i sjednané účely;
  • dodáno s předepsaným příslušenstvím a návody;
  • v kvalitě a provedení odpovídajícím předloze či vzorku;
  • odpovídající běžným očekáváním zákazníka dle veřejných prohlášení (např. reklama).

 

Řízení se právními předpisy:

Reklamace se řídí především:

  • § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku,
  • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

Jak reklamaci uplatnit:

  • Vadné plnění nám můžete oznámit:
    • e-mailem na info@wakeshop.cz,
    • písemně na adresu provozovny,
    • osobně na adrese: Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5.
  • Můžete využít vzorový reklamační formulář (příloha č. 1).

Při reklamaci uveďte:

  • jaký způsob vyřízení požadujete (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).

 

Vaše nároky při vadném plnění:

Máte právo:

  1. na dodání nového zboží bez vad nebo chybějících částí;
  2. na opravu zboží (je-li možná a přiměřená);
  3. na přiměřenou slevu z ceny;
  4. na odstoupení od smlouvy, pokud:
    • vadu nelze opravit nebo ji odmítneme odstranit,
    • se vada opakuje,
    • jde o podstatné porušení smlouvy,
    • je zřejmé, že oprava by způsobila nepřiměřené obtíže.

Poznámka: Právo odstoupit nenáleží, pokud je vada nevýznamná.

 

Výjimky:

  • Právo z vadného plnění nevzniká:
    • pokud jste si vadu způsobili sami,
    • pokud jde o běžné opotřebení,
    • u použitého zboží v rozsahu odpovídajícím předchozímu používání.

 

Vyřízení reklamace:

  • Vystavíme potvrzení o přijetí reklamace s uvedením:
    • data přijetí,
    • obsahu reklamace,
    • požadovaného způsobu vyřízení,
    • kontaktních údajů.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od doručení (není-li dohodnuto jinak). Po jejím marném uplynutí máte právo na odstoupení od smlouvy nebo slevu.
  • O výsledku reklamace Vás budeme informovat e-mailem.
  • Pokud byla reklamace oprávněná, máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. poštovné). Zboží vyměněné za nové nám prosím vraťte – náklady hradíme my.

 

Podnikatelé:

  • Máte povinnost oznámit vadu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží.

Spotřebitelé:

  • Můžete uplatnit práva z vad do 24 měsíců od převzetí zboží.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Obecně:

K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít v případech a způsoby uvedenými níže nebo v jiných ustanoveních těchto Podmínek, kde je možnost odstoupení výslovně uvedena.

 

Spotřebitel:

Pokud jste spotřebitel (nenakupujete v rámci podnikatelské činnosti), máte podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu:

  • do 14 dnů ode dne převzetí zboží,
  • u Smlouvy na více kusů – do 14 dnů od převzetí posledního kusu,
  • u opakovaných dodávek – do 14 dnů od převzetí první dodávky.

Odstoupení od smlouvy nám můžete oznámit:

  • e-mailem na: info@wakeshop.cz,
  • písemně na adresu provozovny: Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5.

Lze využít také náš vzorový formulář (příloha č. 2).

 

Výjimky:

Odstoupit nelze v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku, např.:

  • dodávky zboží upraveného na přání zákazníka,
  • zboží podléhající rychlé zkáze nebo z hygienických důvodů při porušení obalu apod.

 

Vrácení zboží a peněz:

  • Zboží je nutné vrátit do 14 dnů od odstoupení.
  • Náklady na vrácení zboží hradíte Vy.
  • Vracíme Vám plnou cenu zboží včetně dopravy, ale pouze do výše nejlevnějšího způsobu dodání, který jsme nabízeli.
  • V případě odstoupení z důvodu naší chyby (porušení smlouvy) hradíme náklady na vrácení zboží my – opět do výše nejlevnější dopravy.

Vrácení peněz proběhne:

  • do 14 dnů od účinnosti odstoupení,
  • stejným způsobem, jakým byla provedena platba, nebo jinak dle dohody.

Zboží je třeba vrátit čisté, ideálně v původním obalu. Peníze vracíme až po doručení zboží nebo po prokázání jeho odeslání.

 

Snížení hodnoty zboží:

Pokud bylo se zbožím nakládáno nad rámec obvyklého vyzkoušení (např. v rozsahu běžném v kamenné prodejně), odpovídáte za snížení jeho hodnoty.

 

Naše právo na odstoupení:

  • Můžeme odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud:
    • zboží není objektivně možné dodat (např. ukončení výroby, nedostupnost),
    • jste uvedli nepravdivé údaje v objednávce.
  • Pokud jste podnikatel, můžeme od Smlouvy odstoupit kdykoliv i bez udání důvodu.

 

 

ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

  • Nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  • Stížnosti spotřebitelů vyřizujeme elektronicky na adrese:
    info@wakeshop.cz
  • Informace o vyřízení stížnosti Vám zašleme na Vámi uvedený e-mail.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

  • K mimosoudnímu řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem je příslušná:
    Česká obchodní inspekce (ČOI)
    Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
    IČ: 00020869
    Web: www.coi.cz
  • Spor lze řešit i prostřednictvím platformy EU:
    http://ec.europa.eu/consumers/odr
    (určena pro řešení sporů z kupních smluv uzavřených online)
  • Kontaktní místo podle Nařízení EU č. 524/2013 je:
    Evropské spotřebitelské centrum ČR
    Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
    Web: www.evropskyspotrebitel.cz

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  • Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (např. dodání zboží mimo ČR), řídí se právem České republiky. Pokud jste však spotřebitel, tím nejsou dotčena Vaše práva vyplývající z právních předpisů Vaší země.
  • Veškerá korespondence probíhá elektronicky:
    • My: info@wakeshop.cz
    • Vy: na e-mail uvedený v Objednávce, Uživatelském účtu nebo komunikaci.
  • Smlouvu lze měnit pouze písemnou dohodou.
    Tyto podmínky můžeme jednostranně měnit – změna se týká jen budoucích Smluv, nikoli těch již uzavřených.
  • Změnu oznámíme e-mailem (pokud máte účet nebo pravidelnou dodávku zboží) nejméně 14 dní předem. Pokud do 14 dnů neodmítnete, nové podmínky platí pro další dodávky. Výpovědní lhůta činí 2 měsíce.
  • Vyšší moc (např. pandemie, výpadky, přírodní katastrofy) – za takové okolnosti neneseme odpovědnost. Trvá-li déle než 10 dní, můžeme My i Vy od Smlouvy odstoupit.
  • Smlouva je archivována u Nás v elektronické podobě, ale není veřejně přístupná. Obdržíte však její kopii e-mailem včetně těchto Podmínek.
  • Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem: [DOPLNÍ SE DATUM ÚČINNOSTI]

 

Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci

Adresát:
WATER SPORT LIVE s.r.o.
Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5
info@wakeshop.cz

 

Uplatnění reklamace:

Uplatňuji tímto reklamaci a žádám o:

  • vystavení potvrzení o přijetí reklamace s uvedením:
    • data uplatnění,
    • obsahu reklamace,
    • požadovaného způsobu řešení,
    • mých kontaktních údajů.

Datum:
Podpis:

 

Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresát:
WATER SPORT LIVE s.r.o.
Na Václavce 1202/10, 150 00 Praha 5
info@wakeshop.cz

 

Tímto prohlašuji, že odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu:

  • Datum uzavření smlouvy / převzetí zboží:
  • Číslo objednávky:
  • Jméno a příjmení kupujícího:
  • Adresa kupujícího:
  • Číslo účtu pro vrácení peněz:

V souladu s § 1829 občanského zákoníku využívám právo odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží.


UPOZORNĚNÍ: PRO ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT PROSÍME NEVYUŽÍVEJTE ČESKOU POŠTU Z DŮVODU JEJÍ NEFUNKČNOSTI V NAŠÍ LOKALITĚ. Nedostaváme informace o uložených zásilkách a zboží je automaticky ukládano na poště. 

Doporučený způsob je Zásilkovna - GLOBAL ZDRAVÍ,  Na Václavce 1369/24, 150 00 Praha 5-Smíchov